srijeda, 17. veljače 2010.

Tipfeler na štosdemferu

Naprilitana sam frajla u žutom šlafroku, ispod kojeg imam samo negliže, s ružičastim viklerima u kosi i štiklama. Mješam šefljom ajngemahtec koji sam zakuhala u rajngli od rosfraja. I uz to neki šnicl. A nemam šircl pa samim time riskiram fleku... Još tijekom fruštika sam razmišljala da za ručak napravim neki čušpajz kako bi upotrebila friški grincajg koji sam danas kupila na placu. Dvojila sam oko toga i oko krmenadla u nekom saftu i kao prilog krumpir. Zapravo bi ispao nekakav mišung. Plus šnernokle za desert. Ili još bolje šlag?... Nešto prije toga sam stavila štrudl na protvan pa zatim sve to u ror svog novog špareta. Na drugom ringu sam stavila kuhati viršle, a na električni rešo kavu u džezvi. Pogledala sam na vekericu – cajger na cajgeru. Sjetila sam se onog jučerašnjeg kurcšlusa, nekog problema sa štekerom kako je rekao hausmajstor, i kako sam se ujutro popiknula na štengu na ulazu u haustor pa mi je skoro sav špeceraj ispao iz cekera. Morala sam sve spustiti iz ruku na nekakav pleh i primiti se za gelender koji je bio odmah do lifta kako bi pronašla šteker jer se ugasila lampa. U tom trenutku sam u rukama imala fajn toga, skoro pun gepek... Sasvim slučajno primjetila sam da su zidne pločice u kuhinji malo ausvinkl. I to fest. Srećom, frižider i kredenc su nekako stali. Možda sam takvo što već primjetila onda kada sam šrafencigerom stezala onaj šaraf na nosaču za forhange? Ili sam to radila sa probiršiftom? Hm, nije to sad toliko bitno... Za sve je kriv onaj pikzibner koji mi je to postavljao i usput pojeo sve pofezne i dva tanjura ajnpren juhe. A odmah se vidjelo da je u pitanju šlamperaj. Još je na kraju i gletao zid! Možda sam i ja kriva što sam mu složila nekoliko gemišta. Dala sam mu čak i neki tringelt, a bila sam švorc. U zadnje vrijeme furt nešto plaćam... Osjetila sam da mi treba jedan štamprl rakije, to mi je gešenk od jednog gastrbajtera koji se bavi švercom, jer sam se sva ušvicala od nervoze. Jedna, dvije i šlus. To je moj auspuh. Farcajgom sam pripalila cigaretu, a drugom rukom povukla ciferšlus jakne koja je visila na crnom plastičnom aufengeru okačenom na oberliht. Sa stalaže sam uzela čikobernicu da imam gdje stepati pepeo. Primjetila sam i to da mi je na deki prebačenoj preko stolice ostao špenadl, pa sam ga izvadila i spremila u ladl sa escajgom. U ladlu sam primjetila cvikcange i nekoliko borera od bormašine, dva dihtunga i paketić canštehera. Otkud to tu?... Sauger sam spremila u špajzu, a mišćafl i partviš u badecimer gdje im je i mjesto. U svemu što radim sam štreber pa kod mene sve ide po žnori i to bez šalabahtera tako da nikada nisam u cajtnotu... Slušam na radiju neki šlager od Šerfezija i mislim si kako je život poput štaubcukora. Alzo, trebala bi još speglati šos koji mi je neki dan porubio šnajder s onim ružnim hozentrgerima, a zatim i bluzu. Sva sreća da sam još uvijek šlank i da stanem u sve to... Još uvijek mi je neugodno kada stanem pred špigl da si popravim frizuru i stavim šminku.... Ipak, sve za dobar štimung, moj je šlagvort. Još samo da se sjetim gdje sam stavila cvikere! Možda su na nahtkaslu? Pusa.

Nema komentara:

Objavi komentar