srijeda, 17. veljače 2010.

Skrnavka o Onoj koja je ubila burek

Ocrtavali su kredom bijeli trag
dok sam jedno popodne išao u grad...
Nisam dobro vidio, ali bilo je jasno da nešto leži...
Baba koja je sve to gledala rekla je: 'bio je svježi!'

Ona koja je ubila burek stajala je odmah pored,
tresla se od nervoze i imala je hladan pogled
Zastao sam i priključio se masi znatiželjnika
ne bih li saznao što se to dogodilo nasred pločnika.

Stvorila se prilična gužva, dok je očevid još bio u tijeku
i tada sam shvatio da je netko presudio bureku.
Navodno ga je neka žena zatukla žlicom, uspio sam doznati,
i potpuno ga zgužvala da ga nitko nije mogao prepoznati.

Burek je, tako ranjen, ipak nekako dospio na cestu,
na žalost, nije mu bilo spasa, i umro je na mjestu.
Ona koja je ubila burek stajala je odmah pored,
tresla se od nervoze i imala je hladan pogled

Bilo mi ga je žao, jer sam znao da je pravednik
i da mu takvo što može učiniti smo poludjeli očajnik...
Kažem babi do mene: 'izgleda da ubojica nije znao što radi,
i posve je jasno da ubijeni nije umro od gladi.'

Nema komentara:

Objavi komentar