srijeda, 17. veljače 2010.

Skrnavka o tim njenim plastičnim kotačićima

Dok po na tebi sjedim i dok po tebi mrvim keks,
Priznajem da ponekad pomislim na seks...
I na to kako smo intimni u trenucima dok smo sami
I dok mi govoriš prljave riječi što mene toliko mami

Ono što su nekome ukusni kolačići,
To su za mene ti tvoji plastični kotačići.

Odjednom se nađemo u klinču, dvije noge moje i četiri tvoje,
Sve uokolo nas škripi dok tijela nam se znoje...
Podižem te i spuštam i prčkam po onome što je na tebi delikatno
Trnci mi prolaze dok shvatim da je to sada to – podešeno na idealno.

Ono što su nekome ukusni kolačići,
To su za mene ti tvoji plastični kotačići.

Zapalim cigaretu nakon svega, kao dodatni efekt
I tek onda shvatim da si ti za mene seksualni objekt
- da na tebe mislim kad gledam taj tvoj dugi vrat
jer znam da nakon svega nećeš tražiti ništa zauzvrat.

Ono što su nekome ukusni kolačići,
To su za mene ti tvoji plastični kotačići.

Nema komentara:

Objavi komentar