četvrtak, 18. veljače 2010.

Skrnavka o strancu tamo gdje to nikada nije bio

Tramvaj polagano klizi i prelazi Selsku
stojim u stražnjem dijelu zadnjeg vagona,
promatram 'Trešnjevačku ljepoticu'
i divim se šarenilu njenih balkona...

U mislima sam tamo s vama...
naslonjen na stativu na Kortu pored potoka

Stižem na okretište kod stare Name.
Iza mojih se leđa nalazi zgrada ZET-a.
Zaobilazim kioske, čujem švercere kako galame…
I dalje prodaju sve od čokolada do cigareta.

U mislima sam tamo s vama...
naslonjen na stativu na Kortu pored potoka

Spuštam se niz stepenice pored javnog veceja,
osjećam miris pišaline brojnih neznanaca.
Blizu sam moje aleje i skromnog bifeja,
okupljališta kvartovskih doajena i pijanaca.

U mislima sam tamo s vama...
naslonjen na stativu na Kortu pored potoka

Prolazim pored klupice koja gleda na moju zgradu.
Sa susjedom ulazim u bezazlenu raspravu
jer na jednom od Trinsa popravljaju fasadu.
Zatim sjedam na terasu bifeja i naručujem kavu.

U mislima sam tamo s vama...
naslonjen na stativu na Kortu pored potoka

Sve je još uvijek isto, a da zapravo nije,
na mjestima koje nisam zaboravio.
Uvijek sam mislio da će biti drugačije,
a sada sam stranac tamo gdje nikada to nisam bio.

Nema komentara:

Objavi komentar